Asociaţia Agora 2013 – filiala Dubova şi Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia organizează, în perioada 10-13 octombrie 2024, o conferinţă dedicată antreprenorilor din România, în cadrul căreia vor fi prezentate cele mai eficiente strategii şi soluţii pentru optimizarea afacerilor şi dezvoltarea abilităţilor de lider.
Intitulat „Conferinţa de Dezvoltare & Performanţă pentru Antreprenori”, evenimentul se află la cea de-a patra ediţie şi va fi organizat în localitatea Dubova, judeţul Mehedinţi, cu scopul de a veni în sprijinul antreprenorilor din România cu informaţii şi soluţii juridice, de finanţare, management etc.
„Agora este o asociaţie de femei, o asociaţie internaţională care uneşte femeile prin sprijinul antreprenorial şi nu numai, este o asociaţie care are numeroase proiecte de caritate. Dorim să ajutăm la creşterea comunităţilor şi a mediului antreprenorial, pentru că sunt convinsă că odată ce comunitatea locală îşi ridică nivelul de conştientizare, nivelul economic, reuşim să avem mai mulţi bani şi să urcăm pe o altă treaptă de dezvoltare. Credem că pentru a crea comunităţi puternice, fiecare membru din comunitate trebuie să dea 10% din ceea ce înseamnă el. Iar să dai 10% nu doar din ceea ce ai, ci din ceea ce însemni tu ca om, este enorm. Rolul meu este să ajut din punct de vedere economic, dar vrem să învăţăm să ne ajutăm între noi şi să lucrăm ca o echipă”, a spus preşedinta Agora 2013 filiala Dubova, Cornelia Niţu, miercuri în cadrul unei conferinţe de presă desfăşurată la Craiova.
Aceasta a mai afirmat că Asociaţia Agora 2013 se dedică promovării activităţii culturii antreprenoriale şi facilitării integrării pe piaţa muncii a tinerilor şi a şomerilor de lungă durată, având ca prioritate formarea profesională prin promovarea unei mentalităţi antreprenoriale, care se concentrează asupra găsirii soluţiilor pentru provocările societăţii.
La rândul său, Cristina Mihalschi – director comunicare şi resurse umane în cadrul ADR Sud-Vest Oltenia, a afirmat că la evenimentul de la Dubova vor participa şi reprezentanţii agenţiei care vor prezenta informaţii privind liniile de finanţare nerambursabilă, modalităţi de accesare a fondurilor nerambursabile şi implementarea proiectelor.
„Domnul director general al ADR Sud-Vest Oltenia cu siguranţă, va participa la evenimentul de la Dubova, în calitate de speaker. În principiu, subiectele abordate vizează accesarea fondurilor nerambursabile şi implementarea proiectelor cu fonduri nerambursabile. O parte din fondurile disponibile regiunii sud-vest Oltenia sunt implementate prin Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia, iar o parte din aceste fonduri sunt dedicate mediului de afaceri. Obiectivul nostru este ca mediul de afaceri să absoarbă toate fondurile europene nerambursabile disponibile. Ne dorim ca şi prin intermediul unor asemenea evenimente să venim în sprijinul antreprenorilor, să oferim răspunsuri la toate întrebările pe care le au şi să găsim soluţiile optime pentru ca fiecare proiect să devină un succes şi să contribuie la dezvoltarea regiunii noastre. Vom discuta şi despre liniile de finanţare care au fost închise prin sublinierea greşelilor care au fost făcute ce a condus la respingerea unor proiecte, considerând că sunt subiecte importante pentru mediul de afaceri. O altă temă abordată în faţa antreprenorilor va fi despre internaţionalizarea întreprinderilor şi crearea de întreprinderi sociale. Sunt scheme de finanţare pe care agenţia noastră urmează să le implementeze pentru ca mediul de afaceri să le poată accesa”, a declarat Cristina Mihalschi, director comunicare şi resurse umane în cadrul ADR Sud-Vest Oltenia.
Conferinţa de Dezvoltare şi Performanţă pentru Antreprenori de la Dubova are ca scop ajutarea antreprenorilor în vederea optimizării afacerii lor şi dezvoltării abilităţilor de lider prin acces la informaţii esenţiale pentru antreprenorii din orice domeniu, oferite de experţi de top. Temele abordate în cadrul conferinţei au în vedere noutăţile fiscale, concordat preventiv vs. reorganizare, finanţare prin fonduri europene, leadership şi dezvoltarea echipei, HR & brand angajator, self growth etc.